Blog

Misforståelsen om seo-tekster vi er nødt til at fikse

Misforståelsen om SEO-tekster, vi er nødt at fikse

En nat i mulm og mørke hev jeg SEO-specialisten Lars Skjoldby ud på en mark. Satte et æble på hovedet af ham. Sigtede på ham med min bue og pil i bedste Katniss Everdeen-stil og spurgte: ”Hvad er det aller-aller-ALLERVIGTIGSTE, når du skriver en SEO-tekst?” Kan du gætte, hvad

9 fæle fejl i jobopslaget I måske begår

9 fæle fejl i jobopslaget, I (måske) begår – og hvordan I undgår dem

Det kan være svært og tidskrævende at finde frem til jeres nye, vidunderlige kollega. Men virksomheder og organisationer gør det edderspenderme heller ikke nemt for sig selv, hvis man tager et kig på det foretrukne rekrutterings-redskab: jobopslaget. Her er 9 fæle fejl i jeres jobopslag, som får

Hvordan finder nye kunder frem til dig?

Hvordan finder nye kunder frem til dig?

Måske har du: en webshop et website en blog. Du bruger timer, dage og uger på at skrive noget godt og modtagerorienteret indhold til dine brugere. Men hånden helt ind på hjertet: Finder nye kunder frem til dig? Er dit indhold skrevet sådan, at folk finder dig automatisk,

Håndværker-tricket til at skrive tekster, der overbeviser og flytter din læser

Håndværker-tricket til at skrive tekster, der overbeviser og rykker din læser

Tricket er: Skriv håndgribeligt. Sådan, det var pointen i blogindlægget. Du kan godt fortsætte din dag nu. Men hvis du bliver hængende, vil jeg gerne forklare dig, hvordan du gør. Tricket er nemlig død-og-pine-vigtigt, hvis du vil overbevise og flytte din læser. Selvom virkelig mange kommunikations- og marketing-typer

Stephen Kings 13 råd, der kaster benzin på dit skrivebål

Stephen Kings 13 råd, der kaster benzin på dit skrivebål

Dine læsere er ligesom zombier. De opfatter ingenting, de gør ingenting, de føler ingenting. Det er et problem, for vækker du ingen følelser hos dine læsere, bliver de ikke tiltrukket af dig, din historie eller din forretning. Din opgave er derfor at skabe ord, som fungerer som en

Sådan skriver du en Om os-tekst

Sådan skriver du en Om os-tekst, der ikke stinker

Den perfekte Om os-tekst viser din potentielle kunde: hvem du er hvordan du skiller dig ud hvorfor du er vigtig for hende. Din læser bliver skubbet tættere på dig og din virksomhed. Hun tænker: “Dem vil jeg gerne købe noget af/samarbejde med/lære bedre at kende gennem

Den nemme metode til at introducere dig selv på e-mail

Den nemme måde at introducere dig selv ordentligt på e-mail

Hvordan gør du et godt førstehåndsindtryk i en e-mail - uden at lyde needy, sær eller arrogant? Hvordan skaber du tillid, når du ikke kan vise dit pæne tøj, smile og give et fast håndtryk, som når du møder en ny person i virkeligheden? Din modtager har