Testimonials

Morten Münster

Jeg bruger Kathrine, fordi jeg lever af, at mine tekster er bedre end dine. Kathrine er effektiv, pålidelig og kompetent. Og så skriver hun på et niveau, hvor ingen af os burde have råd til hende. Men det har vi. For vi lever af, at vores tekster er bedre end de andres.

– Morten Münster, bestsellerforfatter og adfærdsekspert

’Sådan skriver I nyhedsbreve, der bliver læst, husket og handlet på’ var så fedt et oplæg og lige, hvad jeg håbede på. En stor aha-oplevelser var, hvor lidt CTA betyder – og hvilke dele af vores mails, vi bør fokusere på i stedet for. Kathrines før-og-efter-eksempler på vores egne mails betød, at vi fik superkonkrete input, der gjorde, at vi faktisk huskede og implementerede, hvad vi lærte i oplægget. Jeg vil anbefale det til teams (eller blot grupper af copywriters), der har brug for et nyt sæt øjne på deres egen copywriting og nogle hamrende konkrete tips til, hvordan de kan gøre deres e-mails og tekster endnu skarpere.

Kristian Scharling, direktør og indehaver, Somera

Kristian Scharling Somera
Martin Kirk Johansen, LBEta

I LBeta kørte vi en mailkampagne til 5.000 modtagere, som skulle klikke sige videre til en landingpage og skrive sig op til at høre mere om en ny løsning, vi var ved at udvikle.
Kathrine stod for at skrive teksten til landingssiden og 5 forskellige mails til modtagerne. Den gennemsnitlige åbningsrate på de fem mails var 78 procent. Den mail, der performede bedst, havde en klikrate over til landingssiden på hele 15,3%. Generelt har vi en ret høj konvertering hos os, men den her er var i den høje ende!

– Martin Kirk Johansen, forretningsudvikler, LBEta, LB Forsikring

Kathrine afholdte en workshop i vores kommunikations-team, hvor vi fik rig mulighed for at træne, nørde, grine og lære. Vi følte os rustede til at puste nyt liv i sproget og har efter undervisningen haft glæde af at bruge de mange copywriting-teknikker, vi lærte på dagen.

Kirsten Meyer, kommunikationschef i ATP Ejendomme

muusfoto_img_1374-1024x683
mette mørk andersen

Kathrine holdt en workshop for 12 dedikerede kommunikationsfolk. Vi havde høje forventninger til dagen om både at blive klogere og have fingrene i praktiske skrive-opgaver. Jeg blev IKKE skuffet! Hun havde sat sig ind i vores behov, så workshoppen var målrettet. Kathrine er en virkelig dygtig og professionel nærværende oplægsholder, som formår dels at inspirere dels at guide på en rigtig god måde. Hun faciliterer nænsomt og skarpt og hendes viden kom alle til gode og på en måde, hvor vi kunne drage nytte af den på helt konkret vis. Jeg kan kun anbefale Kathrine på det varmeste.

Mette Mørk Andersen, kommunikationschef i Holstebro Kommune

Top-professionel sparring, knaldgode tekster og en ærlig, oprigtig interesse og varme. Det er, hvad vi har mødt i samarbejdet med Kathrine. Det har virkelig været en fornøjelse! Vi har brugt Kathrine som tekstforfatter på bl.a. e-mailkampagner. Den første kampagne alene solgte for mere end 55.000 kr. Kathrine er virkelig dygtig til at skubbe dig til mere modige og mere sælgende tekster, uden at du mister dig selv undervejs. Vi oplevede fra start hendes meget stærke faglighed, store erfaring, respektfulde tilgang og ikke mindst skønne humor. Det hele gør samarbejdet let og trygt. Kathrine får vores varmeste anbefalinger - og til dig, der stadig overvejer... JA, hun er alle pengene værd 😉

Susie Lynge og Morten Vium, hhv. direktør og partner i Netværksakademiet

susie lynge
AnneSofie-1

Vi fik et brugbart, konkret og lige-til-at-implementere-foredrag fra Kathrine, hvor +70 af vores medlemmer deltog. Tak for de gode indspark og for at huske os på, at vi ikke skal gå i analyse-paralyse, når vi skal skrive. Kathrine lærte os bl.a. om: ‘Hvad rager det mig-metoden’, at historier er gode til at holde læserens opmærksomhed og en masse gode eksempler på do’s og dont’s, når man skal skrive gode tekster.

Anne Sophie Sehested Münster, CEO & Founder af barselsnetværket Inspired Beyond Babies

Kathrine var en rigtig stor hjælp i forbindelse med gennemskrivning og optimering af vores website, og jeg er meget imponeret over, at hun kunne få noget så usexet som it- og spedition til at fremstå som noget, alle har brug for.

– Jesper Johansen, business development manager, Con-Linq ApS

Jesper Johansen
Dorte Dinesen

I Tivoli har vi hver dag et rigtig godt ROK (Return On Kathrine), efter hun har trukket os gennem sit copywritingregime. Hver dag har vi glæde af at Kathrine, på kort tid, har givet os det vigtigste, hun selv har lært at mestre gennem mange år. Tak for at være så generøs med de hemmelige opskrifter. Tak for at vi får flere klik på vores tekster.

Dorte Dinesen, HR-chef, Tivoli

Du kan virkelig ikke være bekendt at sende en SÅ inspirerende mail, at jeg helt springer over emnerne på de (måske) vigtige arbejdsmails, der bare venter på at fylde min dag ud. Dine nyhedsbreve skaber jo rod i, hvad jeg burde kaste mig over 🙂 Og ærligt talt - jeg har ingen idé om, hvordan jeg fik mig tilmeldt dit nyhedsbrev … men jeg fortryder ikke. Tak for vigtige indspark!

Bo, læser af Kathrines nyhedsbrev

favicon kln sorthvid