Ydelser

Jeg arbejder med mennesker, som ønsker sig tekster, der får folk til at handle – hvad enten det er at klikke, åbne, købe eller ændre holdning. Tekster, der rutter ved nogen.

Jeg udfører sjældent opgaver, der kun handler om at skrive en LinkedIn-post, ’fordi vi har set, at det gør de andre’ eller justere på en enkelt emnelinje i dit mailflow, ’fordi vi gerne vil have en 2 procent højere åbningsrate’.

Det får du nemlig ikke de bedste tekster eller det mest givende samarbejde med mig af.

Er du derimod interesseret i at overbevise andre med dine ord, så er her eksempler på opgaver, andre hyrer mig til:

Tekster, dine læsere slubrer i sig
E-BOG TIL DIG: Ingen gider læse det, du skriver (og hvad du skal gøre ved det)

Tekst til hjemmesider

Her kan jeg både skrive fra bunden eller gennemskrive eksisterende tekst på din hjemmeside. Indledningsvis taler vi om, hvilke beslutninger folk skal tage, når de lander på din hjemmeside. Derefter skriver jeg dine tekster, så din hjemmeside bedst muligt afspejler, hvad du kan, og hvordan du tjener dine kunder – skrevet i et sprog, så læseren får lyst til at lære dig bedre at kende.

Jesper Johansen

Kathrine var en rigtig stor hjælp i forbindelse med gennemskrivning og optimering af vores website, og jeg er meget imponeret over, at hun kunne få noget så usexet som it- og spedition til at fremstå som noget, alle har brug for.

– Jesper Johansen, business development manager, Con-Linq ApS

Folk, jeg har skrevet hjemmesider for:

  • WorkHero
  • We Are Humans
  • KhAg
  • Con-Linq
  • Ulrich Søgaard

E-mailkampagner

Jeg bruger min viden om psykologiske mekanismer og gammeldaws copywriting til at planlægge og skrive dine e-mails, så du får konkrete salgsresultater af dine kampagner.

susie lynge

Top-professionel sparring, knaldgode tekster og en ærlig, oprigtig interesse og varme. Det er, hvad vi har mødt i samarbejdet med Kathrine. Det har virkelig været en fornøjelse! Vi har brugt Kathrine som tekstforfatter på bl.a. e-mailkampagner. Den første kampagne alene solgte for mere end 55.000 kr. Kathrine er virkelig dygtig til at skubbe dig til mere modige og mere sælgende tekster, uden at du mister dig selv undervejs. Vi oplevede fra start hendes meget stærke faglighed, store erfaring, respektfulde tilgang og ikke mindst skønne humor. Det hele gør samarbejdet let og trygt. Kathrine får vores varmeste anbefalinger - og til dig, der stadig overvejer... JA, hun er alle pengene værd 😉

Susie Lynge og Morten Vium, hhv. direktør og partner i Netværksakademiet

Folk, jeg har hjulpet med
e-mailkampagner:

  • Netværksakademiet
  • Nochmal

Blogindlæg

Vil du udgive blogindlæg som en del af din content marketing-indsats? Ja, du vil så. Få hjælp til research og skrivning af blogindlæg, som folk rent faktisk gider læse og interagere med, så I opbygger varige relationer til potentielle kunder.

Henrik Hillestrøm

Denne testimonial er skrevet uden at blinke: Kathrine er den dygtigste copywriter, jeg nogensinde har samarbejdet med. Det er mig en vidunderlig gåde, hvordan så store mængder kreativitet og struktursans kan fungere så harmonisk i én (ret lille) krop.

– Henrik Hillestrøm, Corporate Entrepreneur & Content Lead i Danske Bank, tidl. chefredaktør på BRO Blog

Folk, jeg har hjulpet med blogindlæg:

  • Webshipper
  • Performance Lab
  • Bro Kommunikation
  • Kommunikation og Sprog
  • Morten Münster

Stillingsopslag

Har I svært ved at tiltrække de rette kandidater? Så er det – undskyld mit vestegnske – nok fordi, jeres stillingsopslag er pivringe. Eller fordi I som minimum lyder som alle de andre, der også gerne vil have agile, jonglerende og robuste blæksprutter. Jeg har hjulpet folk med at få op til 25 procent flere ansøgere på deres stillingsopslag og vil hjertens gerne hjælpe jer også.

Dorte Dinesen

Vi ville finde præcis den lyd af Tivoli, som ikke bare blev et one hit wonder, men en eventyrlig evergreen. En tone, der giver klik, får læserne til at reagere, blive berørte og længes efter næste skriftlige kommunikation fra os, særligt i stillingsopslag. Hver dag har vi glæde af at Kathrine, på kort tid, har givet os det vigtigste, hun selv har lært at mestre gennem mange år. Tak for at være så generøs med de hemmelige opskrifter. Tak for at vi får flere klik på vores tekster. Tak for stærkere respons på vores stillingsopslag. Tak for hjælpen med at finde vores egen lyd.

Dorte Dinesen, HR Director, Tivoli

Folk, jeg har hjulpet med stillingsopslag:

  • Tivoli
  • Zeto

Ghostwriting

Forventer folk af dig, at du skriver på flere forskellige platforme – men har du ikke selv tid (eller lyst) til at skrive dine tekster? Jeg skriver mig ind i din stil og tone og afleverer færdige tekster til dig, som du udgiver i eget navn. Det er helt almindeligt for store, personlige brands at bruge ghostwritere, så hvorfor fortjener du ikke også sådan en?

Ole Witthøft

Hav altid en god skrive-buddy.
Jeg har kæmpe faglig glæde af at have en god buddy. Sørg altid for at have en buddy, som er enten fintfølende eller hårdtslående overfor dit tekstarbejde, når det gælder. Og en som kender dig og din person, og som gider at ælte ord-dejen, så teksten bliver luftig som en croissant med sprød skorpe og afsluttet i en sløjfe. Det handler om, at nogen skal give dig feedback på dine tekster, inden du trykker publish. Det er sindssygt vigtigt. En logrende retriever-kollega er sød, men de rykker dig bare ikke personligt. Find hellere en gentleman med hjerne, som i mit tilfælde så hedder Kathrine. Tanken om at være den perfekte forælder til sin tekst, er lige så forkert, som at man er den perfekte forælder til sit barn. Kathrine er min skrive-buddy, som gider at være med, når det er svært.

Ole Witthøft, grundlægger og CEO i System Audio

Folk, jeg hjælper med ghostwriting:

  • Eric Ziengs
  • Morten Münster
  • Ole Witthøft

Bogredigering

Jeg har selv udgivet to romaner og ved derfor, hvad det kræver at hæve sig op fra sin bogbaby og give manuskriptet den portion redigeringskærlighed, det har brug for. Første udkast af et bogmanuskript er lidt ligesom fritidshjem-fodbold. Det vil en helt masse, men du står ikke og glor på det. Min opgave som redaktør er derfor at skabe et sammenhængende værk, som

  • har en logisk fremdrift
  • guider læseren hele vejen igennem
  • får forfatterne til at stråle som de fremragende formidlere, de er.

Eric Ziengs

Vi fik meget ud af at få objektive øjne på bogen. Man bliver hurtigt indforstået med sine egne tekster i skrivefasen. Vi fik alt det med, som er nødvendigt for at holde læseren i hånden. Hvis vi ikke havde haft redigering på, ville det hele blive som en inside joke, som få forstod. Jeg blev oprigtigt benovet over det endelige produkt. Jeg tænker ’wauv!’ over, at vi blev skubbet op på så højt niveau.

Eric Ziengs, podcaster og content marketer, forfatter til Help Marketing Bogen

Folk, jeg har hjulpet med bogredigering:

  • Eric Ziengs og Anita Lykke Klausen: Help Marketing Bogen
  • Lars H. Nielsen: Alignment in leadership
  • Forlaget Weber

Korrektur

Vil du tages seriøst i dine tekster og undgå, at folk klikker videre på grund af stavefejl og andre svupsere? Så kan jeg hjælpe dig med at pudse teksten af med korrektur. Jeg har tidligere haft et komma-roadshow i blandt andet Danmarks Statistik og Uddannelses- og Forskningsministeriet. Og ja, jeg var en af dem, der fik 13 i diktat (hvis du ikke ved, hvad 13 betyder, er du for ung til at læse med her).

Uddannelses- og Forskningsministeriet

Supersejt testimonial på vej her

xxx, Styrelsen for Forskning og Uddannelse, Uddannelses- og Forskningsministeriet

Ting, jeg har læst korrektur på:

  • Hus Forbi
  • Skyhøjt Salg af Christina Klitsgaard
  • Forskerportrætter for Styrelsen for Forskning og Uddannelse