Om mig

Det var med en baggrund som romanforfatter, cand. mag. i litteraturvidenskab og tekstforfatter i Bro Kommunikation, at Kathrine Louise Nielsen oprettede KLN Copywriting få dage inden, hun flyttede til Toronto i Canada i to år. Uden en forretningsplan eller nogen kaffemøder. Det var i 2016, og i dag er hun tilbage på dansk jord som fuldtids selvstændig copywriter i biksen, der voksede fortrinligt trods de 6.000 kilometers afstand til kunderne.

Kathrine arbejder for nogle af Danmarks mest succesfulde brancheeksperter som fx Morten Münster, Christina Klitsgaard, Eric Ziengs og Susie Lynge. Derudover hjælper hun mindre og mellemstore virksomheder med at producere betagende og konverterende content, hvad enten det er til website, salgskampagner, nyhedsbreve eller blogs.

En af de mails, hun skrev for en kunde, solgte online produkter for lidt over 80.000 kroner. Og det var én mail.

En e-mailkampagne, hun skrev for en anden kunde, solgte foredrag for 53.000 kroner.

Derfor: Hiv fat i Kathrine, hvis du vil have bedre tekster, der faktisk rutter ved nogen – uanset om dit mål er flere klik, større synlighed eller højere salg.

Fx hvis du har:

  • En ambitiøs content-strategi, hvor du vil udgive x antal blogindlæg om måneden. Kathrine kan hjælpe dig med alt fra research over ghostwriting til opsætning af blogindlæg i fx WordPress, så du blot skal løbe teksten igennem og trykke på Udgiv.
  • En bunke glade kunder eller samarbejdspartnere, som du slet ikke bruger nok i din markedsføring. Kathrine hjælper dig med at interviewe og skrive testimonials, der overbeviser nye kunder på fx website, i e-mailkampagner eller i en content upgrade.
  • Et produkt eller en ydelse, du gerne vil sælge via e-mailkampagner til din liste. Kathrine bygger en kampagneplan og skriver dine e-mails, så de sælger mest effektivt (uden at du kommer til at lyde som en slesk sælgertype).

Kathrine Louise Nielsen

Alt i alt sparer du tid og Treo-udgifter på content-produktion, samtidig med at Kathrine får dig og dine produkter til at tage sig bedst muligt ud på skrift. Det tiltrækker leads, styrker relationerne til dine kunder og giver dig ro til at fokusere på din kerneforretning.

Læs mere om Kathrines ydelser

Hiv fat i Kathrine, hvis du vil have bedre tekster, der faktisk rutter ved nogen – uanset om dit mål er flere klik, større synlighed eller højere salg.

Hvad du kan forvente af at samarbejde med Kathrine

Kathrine sætter en ære i at være punktlig og aflevere sine aftalte ting til tiden. Hun har danset på showniveau i løbet af det meste af sine 20’ere, og der duer det sgu ikke at være sløj i piruetterne, fordi du er uoplagt på opvisningsdagen. Hun kommer altså aldrig til at udskyde en deadline, ‘fordi jeg ikke følte mig inspireret til at skrive i dag’.

Den slags tekstforfatter er Kathrine ikke.

Hun er sproghåndværker – ikke kunstner.

Kathrine kommer måske til at udfordre dig med en lidt mere frisk tone, end du er vant til (selvfølgelig altid tilpasset emnet og målgruppen).

Det gør hun ikke, fordi alting skal lyde mere sexet.

Hun gør det, fordi du er for god til at være afsender på keeedelige tekster (dem er internettet nemlig allerede sovset godt ind i). Og ingen af Kathrines tekster har endnu skræmt hendes kunders kunder fra vid og sans – tværtimod 🙂

Kathrine fortæller dig sin ærlige mening og kommer med ideer og forslag til, hvordan vi løser din opgave. Det gør hun, 1) fordi hun vil være sikker på, at din udgift til skrivehjælp betaler sig, og 2) for at I løser den udfordring, du sidder med lige nu, bedst muligt.

Henrik Hillestrøm

“Denne testimonial er skrevet uden at blinke: Kathrine er den dygtigste copywriter, jeg nogensinde har samarbejdet med. Det er mig en vidunderlig gåde, hvordan så store mængder kreativitet og struktursans kan fungere så harmonisk i én (ret lille) krop.”

Henrik Hillestrøm, Corporate Entrepreneur & Content Lead i Danske Bank, tidl. chefredaktør på BRO Blog.

3 typer af opgaver, du ikke behøver hyre Kathrine til

  1. Digital strategi.
    Vil du have en plan for hele din online tilstedeværelse, så er der andre, der er bedre til at hjælpe dig. Når du ved, hvad du skal have skrevet i forbindelse med din strategi, så hiv fat i Kathrine.
  2. Facebook-annoncer, Instagram-markedsføring eller Google Adwords.
    Der er andre kloge nørder, der kan hjælpe dig her. Kathrine ville selv hive fat i WorkHero eller We Are Humans.
  3. SEO-tekster.
    Kathrine kan sin SEO 101, men hvis du skal have skrevet 20 SEO-tekster á 500 ord om gyngestole, kan du godt finde andre (og sikkert billigere) tekstforfattere, som synes, dette arbejde er sjovere end at se på neglelak tørre. Det samme gælder for produkttekster, kategoritekster og andet pedel-tekstarbejde. Hiv fat i Kathrine, hvis du vil have tekster, som flytter folk.

E-BOG TIL DIG: Ingen gider læse det, du skriver (og hvad du skal gøre ved det)