Om mig

Jeg er den danske copywriter med måske den bedste track record for at skabe målbare resultater for mine kunder.

Eksempelvis har jeg arbejdet backstage med strategi og skrivning af en e-mail-kampagne, som solgte for over 5 mio. kr. onlinekurser. En af de seneste enkeltstående salgsmails, jeg skrev for en anden kunde, solgte fysiske kursuspladser for 150.000 kr. (det var firedobbelt af kundens salgsmål).

Om det gør mig til den bedste, dygtigste eller dyreste copywriter, ved jeg ikke. Men det er egentlig også irrelevant.

Det betyder bare, at jeg er stædigt ambitiøs på dine vegne – og for den dims, ide eller det projekt, du gerne vil påvirke andre mennesker med.

Det betyder også, at jeg ærligt vurderer, hvordan jeg kan hjælpe dig – og hvad du kan forvente (for jeg kan ikke steppe et salg op af gulvbrædderne, hvis dit produkt ikke løser et reelt problem hos din målgruppe).

Jeg hjælper ved at holde oplæg for jer, som jeg har gjort på bl.a. MarketingCamp, Emailsummit og i fagforeninger. Eller ved at undervise jer i copywriting, som jeg har gjort i bl.a. ATP Ejendomme og Kommunikation og Sprog. Og jeg har enkelte ledige tider til at skrive for jer (men først i 2024).

Ræk ud, så tager vi den derfra.

 

Erfaring og uddannelse

Jeg er uddannet cand.mag. i litteraturvidenskab fra Københavns Universitet fra 2015, og her er min erfaring siden da:

 

2021-2023: Copywriter og projektleder, Masterclass i Adfærdsdesign

Jeg står bag planlægning og skrivning af e-mail-kampagner til Morten Münsters online Masterclass i Adfærdsdesign, der giver deltagerne værktøjer til at skabe forandringer. Derudover udarbejder jeg tekster, quizzer og hvad har vi til selve kursets indhold. Er i den forbindelse blevet godt og grundigt uddannet i, hvordan man bruger adfærdsprincipper i sine kurser, tekster og markedsføring.

 

2016-nu: Ejer og copywriter, KLN Copywriting

Jeg startede forretningen remote fra Toronto, Canada, og var fuldt booket freelancer inden for et år. I dag driver jeg business fra Vestamager.

Udvalgte opgaver: Skriver og redigerer mails for Morten Münster, har lært at skrive drøneffektive salgsmails af Christina Klitsgaard (in person, ikke gennem et af hendes kurser), rådgiver virksomheder i e-mail-kampagnestrategi, underviser om copywriting og adfærdsprincipper i fx fagforeninger og holder oplæg som ekspert på fx MarketingCamp og Emailsummit.

 

2015-2016: Tekstforfatter og underviser, BRO Kommunikation

Jeg var redaktør på BRO Blog sammen med bl.a. Morten Münster og Henrik Hillestrøm. Jeg havde ansvar for ideer, udvikling og eksekvering, og bloggens følgertal blev øget med 15% i ’min’ tid.

Jeg skrev salgsmails på kurser og uddannelse, der omsatte for over 200.000 kroner, og underviste i copywriting og storytelling på kommunikationsuddannelsen BRO Comm samt for bureauets kunder. I alt blev det til undervisning af over 500 mennesker fra både det offentlige og private.

 

PS: Jeg er i øvrigt også forfatter til tre fantasyromaner, men det er lidt en anden historie. Den kan du få herovre.

Kathrine Louise Nielsen
Gør som over 1.600 andre: Tilmeld dig nyhedsbrevet om, hvordan du skriver tekster, der faktisk virker